Thursday 17 May 2012

Chatime



Keluar pergi the Curve haritu dengan Thaqif (my brother) & Nabila (my cousin)
Nak beli something for my mum untuk hari Ibu , bajet dalam RM20 haha
hampeh
nasib ada kedai juai selendang RM10 , tapi mmg lawa
klau aku ada awek , aku beli untuk awek aku sekali haha

ohh apa kaitan gambar chatime tuh ?
time tuh tgh dahaga gila babi
Nabila terus beratur panjang kat Chatime the Curve tuh
aku cam 'ape mende Chatime nih ?-,-'
punya la ramai beratur hoho
sementara aku tunggu depa beli chatime aku p berasap sat haha
abih dua batang helang merah
haha
dah siap chatime tuh , aku mntak terus kat thaqif, tak tanya dah perasa ape ke ape ke
pnjang sgt cite nye
kesimpulannya Chatime nih sedap lah dan memuaskan (Y)

p/s: saya seperti ternampak seseorang yang saya kenal pada hari tersebut , tapi bukan kut , tapi cam betul , eh bukan kut , tah laa

No comments:

Post a Comment