Thursday 17 May 2012

Back On Stage

lama tak update :O

i miss you , i miss you so much , yea im talking to you , i miss you
do you miss me?
no i guess
kau ada orang lain kau nak rindu :O
even jarang contact tapi saya selalu stalk awak
even awak ada orang lain saya still harapkan awak
even awak buat saya sakit hati saya sabar , saya sayang awak

Regrets?
no , pasrah
terima hakikat
used to be
i'm fine
you have taught me something
yea i wish i dont meet you , tapi dah takdir hoho
jika saya jumpa pengganti awak , tak semestinya saya dah lupakan awak , mungkin saya dah jumpa yang lebih baik :)

tak perlu saya bagitahu sakit mana hati saya , x perlu ungkit , awak sendiri boleh tahu macam mana rasanya :)


p/s: Dear wallflower , kenapa awak block saya ? :O and i want to meet you

No comments:

Post a Comment